Меню

Бренду I heart 10 років

Цього року винний бренд I heart святкує свій перший ювілей – десять років. І хоч за мірками індустрії виноробства такий термін вважається досить скромним, вина I heart вже встигли зарекомендувати себе на ринку та отримали прихильність споживачів у більш ніж 46 країнах світу.

Історія I heart розпочалась у Великобританії в 2011 році. Ідея народження бренду, дизайну, наповнення та просування торгівельної марки належала компанії Copestic Murraу, яку очолив Робін Копестік. В основі концепції, яка народилась під час мозкового штурму і буквально зісковзнула з нотатника до реалізації, було створення орієнтованого на клієнта портфелю вин. І до сьогодні бренд I heart Wines несе в собі ідею задоволення потреб клієнта, який шукає утіхи від споживання хорошого вина за розумну ціну.

Починаючи з 2011 бренд I heart вважається одним із найшвидше зростаючих винних брендів. Приріст продажів у середньому складає 22% за рік. На сьогодні вартість I heart становить близько 116 мільйонів фунтів стерлінгів і входить до TOP-10 кращих винних брендів Великобританії за даними IRI в 2020 році. І, схоже, має всі шанси увійти до сотні найкращих світових брендів.

Якщо раніше продажі I heart складали бпонад 20 мільйонів пляшок на рік, то 2020 став рекордним: бренд подолав відмітку в 31 мільйон. 1 січня 2019 року Copestic Murraу приєдналася до Henkell Freixenet, тим самим отримавши потужну маркетингову підтримку всесвітньо відомого титана виноробної справи.

Тож надалі прогнозовано, що продажі будуть збільшуватись разом із підкоренням нових ринків та розробкою ефективніших каналів збуту.

За словами виробників, успіх вин I heart полягає в гнучкості бренду та емоції, яку він несе. Із I heart складні примудрощі виноробної справи стають простішими та зрозумілішими, а смак добре відомих брендів, таких як Prosecco, Pinot Grigio, Asti, Champange, Merlot залишається непохитним. Гнучкість бренду дозволяє команді підтримувати безперервний потік інвестицій та швидко реагувати на зміни настроїв споживача.


«I heart Wines може стати початком чиєїсь винної мандрівки, адже споживач, який хоче більше дізнатись про вино, повинен з чогось починати», – каже «батько» бренду Робін Копестік.

В колекції I heart зібрані найвідоміші класичні смаки, зокрема: Prosecco, Pinot Noir, Pinot Grigio, Chardonnay, Asti, Cabernet, Shiraz, Sauvignon, Merlot, Riesling. Споживач з України також має змогу продегустувати вина I heart, такі як: Sauvignon blanc, Shiraz, Merlot та Riesling.



Поділитись в соц.мережах:
Напишіть нам з будь-яких питань
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся c політикою конфіденційності